Hemska drömmar..

Igår vaknade jag av att tårarna rann ner för min kind och mitt hjärta slog fortare än vanligt. Hatar dessa drömmar. Drömde att en av mina vänner hade försvunnit och ingen visste vad som hade hänt henne. De va helg och jag skulle just börja mitt första helgspass då en av grann butikerna ringer och frågar om jag visste vad som hade hänt. Och jag hade ju ingen aning, Och ryktet spred sig allt mer och mer. Allt började med att hon hade varit utpå och sen när hon skulle gå hem kom hon aldrig hem. Tårarna rann och tankarna flög omkring där inne i mitt huvud. Försökte ring henne om och om igen men fortfarande inget svar. Alla hjälpte till att leta reda på henne men när polisen väl fann henne var de redan försent.

Antar att jag drömde detta pågrund av att igår var det ett år sen som vi misste våran älskade lilla hund Bobban. Och att jag för inte så länge sen förlorade min styvmamma.
Tänker på allt hemskt som drabbat mig och min familj. Men som min tattoo säger; Fall down seven times, Stand up eight ! Vilket betyder att även hur jävligt och svårt livet är så kommer det alltid att bli bättre. Och det är något jag kommer att tro på.
En av mina sista bilder på bopps <3 R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0