it hurts my heart to see you like this..

Kan man känna sig mer hjäplös ? Antar att det ända man kan göra är att bara vara där. Men ändå så finns oron där varje sekund av varje dag, skulle göra vad som helst bara för att få dig lycklig. Önskade jag kunde ta allt ont ifrån dig. Både sjukdom och det som tynger ner dig, Du är så ung och ska inte behöva gå igenom detta det är orättvist. Är glad för den underbara familj man har som kämpar sig igenom allt som försöker slå ner oss till marken. Men det spelar ingen roll vad det är som som väntar runt hörnet, lika ståtligt ställer vi oss upp igen och kämpar tillbaka. Och varje slag för oss allt närmare varandra. Och den pojkvän man har ska man inte änns gå in på hur otroligt underbar man kan va. Han är absolut topp ett på världslistan. Han finns vid min sida och klämmer min hand allt hårdare varje gång för att visa att - jag går ingenstans, jag finns här för dig. Du är min närmaste och bästa vän. Och kärleken jag har till dig är obeskrivlig man skulle kunna räkna fram och tillbaka till månen tusen gånger om och du är fortfarande hästlängder borta för att kunna säga hur mycket.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0