good morning !

Hejsan hejsan.
Hann inte skriva igår så tänkte göra det idag istället. :)
Jo min dag igår började lite hemskt. Jag vaknade typ åtta men orkade inte gå upp så stannade kvar och såg på desperate housewives tills telefonen ringde och mamma sa att min lilla syster va på väg till akuten så jag slängde på min kläderna och åkte upp till akuten men när jag kom dit hade hon inte hunnit dit än så fick sitta å vänta i ca fem min på ambulansen som hon åkte i. Och så fick vi bli kvar där i ca en timme eller något efter hon kommit in för hon hade fått ett ep- anfall :( ( hatar när hon får sådana.. )så dom gör lite tester och så.  Men hon var ganska pigg ändå tyckte jag när hon kom in så hade ju inte behövt åka dit heller. :P Ja Och sen kom mamma och mormor, morfar var kvar ute i bilen med miley :) Och det va typ allt sen så fick vi åka hem. och mormor och morfar skulle till Karlstad så jag sa att jag kunde köra ut dom till glava så får dom åka dit direkt om dom ville. Ja så jag körde hem dom och va bara kvar hos mamma en liten stund eftersom malin va påväg hem till mig. Och när jag kom hem så tog jag en snabb dusch sen kom malin och så typ dryga vi resten av dagen fram till halv fyra och väntade på att hanna skulle sluta så vi kunde åka iväg till Karlstad och äte Max haha dåligt att göra då eller ? Men vi va även på biltema och ikea sen åkte vi hem och kollade på The last song :)
Världens bästa Lilla syster. <3
I will love you till the day I die !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0