Blåsa bort?

God morgon :)
Sitter vid köksbordet här hemma och kikar ut genom fönstret där vissa träd ser ut att snart böja sej dubbla. Blåser som bara busen men blir säkert värre efter som dom varnade för att det kan börja blåsa upp mot 22 m/s :S och det är rätt mycket de. Frågade O hur mycket det va och så sa han de att.
- Kommer du ihåg när vi var på värnen och skulle åka hem?
- Aa?
- Då va de bara typ 7m/s.
Och jag sa de att då är de ju kraftig mycket för när vi var på värnen blåste det ju skit mycket och vissa vågor va så höga så när man va längst ner i vågen så slog toppen på den över båten där fram :P Lite tufft men skit läskigt med den lilla båten vi hade. Vågorna va då ca 1 till 1 1/2 meter höga. Låter kanske lite men är ganska mycket. Tycker jag iaf. Men får se vad som händer :p
Och idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra :) Kommer kanske en och ska kolla på min bil idag :D hoppas han kommer och att han köper den så jag kan få göra iordning min golf. Jo och sen ska vi ju på en husvisning idag med :) Men ska bara dit och kolla för va tydligen många som va intresserade. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0