Rensning och Själv vård :)

God kväll bloggen!
Har jämt precis blivit klar med att rensa bland mina smycken. Allt var ju i en ända stor röra haha kunde inte hitta något !Eller när man ska plocka fram nått så va de ihop knutet eller massa trassel. Så jag har hängt upp alla mina halsband på en pinne i badrummet jämt tills jag får mig något annat att ha dom på. Sen lagt vissa örhänden för sig och så i smyckelådan som tex stora för sig , pärlor för sig , diamanter/strass för sig ja och så vidare :) Så nu hittar jag lite lättare sen har jag även kastat lite sånt fult gamlat som jag inte använder :p
Skönt att ha det gjort , så nu sitter jag här vid tven och tar det lugnt och har håret  fullt i ricinolja hihii :) för ni minns väl att jag börjat med det? Hoppas bara att det blir nån skillnad. Är ju iaf väldigt populärt nu har jag hört. Sen kan man ha det på ögonbrynen och fransarna med ,så det har jag med provat idag men det hade jag inte i lika länge som i håret, för de har jag väl haft i säkert en timme nu ^^ Känns som om det ska hända något om man har i det längre :p
Men ska att snart ta och tvätta ur det för får nog bli att lägga sig snart är inte lite trött.. Jobbat hela dagen idag så har ju inte varit hemma. :/
Men ni får sova skönt och dröm sött ; ) Puss och kram
// Tine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0