God kväll.

Har precis kommit hem nu :) Va ute på en liten promenad med fillan. Skönt att få komma ut lite speciellt nu när det inte är iskallt ute.
idag har jag haft besök utav mamma ,mormor och syrran som va här på fika :) Trevligt när familjen kommer hit och hälsar på tycker jag. Och alltid lite mysigt att sitta och små prata över lite kaker och en kopp kaffe.
Och sen vet jag att jag sa att jag skulle lägga upp en bild från i lördags men blev aldrig av att jag tog någon :/ -sorry för det ^^ hade så mycket annat att tänka på och så va vi en aningen stressade :p
Men ska ta och lägga mig och läsa lite nu ; )
puss puss // Tine
Jag och miley Som också varit här idag <3
Och hon bara växer och växer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0