Tvätt och städaning !

God kväll :)

Nu har jag precis satt mig i soffan för att slappa lite. Har varit hemma hos svärmor hela dagen för har tvättat ett ton med kläder haha och orkade inte boka en tid i tvättstugan så jag drog dit istället. Men blev lite uttråkad så städade åt henne, tex damsög, skurade och diskade sen städa jag lite i tvättstugen :) Så hon blev jätte glad  när hon kom hem eftersom hon hade tänkt städat men nu slapp hon det. Så nu är jag hemma efter en dag med tvätt och städning.Har hängt upp all tvätt och gjort mig en skål med  hemgjort " musli " som jag ska äta nu och så ska jag se på the vampire diaries. Så jag önskar er alla en fortsatt trevlig kväll :) puss och kram // Tine
Min musli : )
Innehåller:
Russin, Banan, havregryn, flingor och sen äter jag det tillsammans med fil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0