Ny klippt :)

Hejsan bloggen :) Har precis kommit hem från min kusin nu som har fått klippt mina toppar :) Var behövligt nu.. Synd dock att de som växt måste klippas av :/ Men men ska ha i ricinoljan imorgon igen :p så syns ju inte så mycket på längden nu men känns tjockare tycker jag iaf. Mamma såg med skillnad och det är ju kul när någon annan än en själv märker det :) Så nu i måndags va det väl två veckor sen tror jag som jag började med det. och tycker att det är något man bara måste prova på om man inte gjort det. Men nu ska jag se på kronjuvelerna så vi höres :)
Bye bye // Tiine

Kommentarer
Postat av: Frida

visst hittar man dendär oljan på apoteket? och vad kostar den? :)

2011-11-12 @ 01:20:38
URL: http://fridatonnang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0