Tjabba

Har ungefär nästan jämt kommit hem :p Blev en kort skoldag idag. Men idag har vi flickor klätt ut oss till pöjker har med klasskampen att göra, för er som inte vet tävlar vi studenter om vilka som ska få " springa" ut först på student dagen. Så den som samlar mest poäng vinner.
Sen ikväll så ska jag på Ishockey för första gången i hela mitt liv hihii. Ska dit med Älsklingen och Malin =)
SKa bli kul. Men vad jag ska göra fram tills dess vet jag inte. Ska kanske åka bort till brorsans lägenhet och se om det finns tvätttid och hjälpa honom med tvätten. Har ju ändå inte så mycket annat för mig en dag som denna. Fick ju sluta tidigare idag =D Meee LIKE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0