Sitter och ruttnar upp...

Hej hej bloggen. Sitter hemma i soffan sjuk som vanligt och får ingenting gjort..
Men nu ska jag nog faan ta mig i kragen ändå och ta och städa lite för får panik på all disk och skit som ligger lite överallt.
Fick ett meddelande från Erik med han som ska göra min tatto och han hade en tid den 9 Mars :O Lite nervös där så får se om jag vågar ta den. Ska se om man får se skissen och så först med.
Sen så blev det inget KD imorgon för mamma skulle göra något annat så det blir på Fredag i stället. ska bli såå kul längtar lite faktiskt.
Och nu är det inte många dagar kvar tills käre bror kommer hem. Åker och hämtar hem honom på Måndag. Sen så pratade Mamma med kinnekullehälsan idag med och bokade in en tid åt mig så den 11 Mars så ska jag träffa en läkare som ska bestämma vilka prover jag ska ta, sen typ veckan efter blir det väl av för vissa prover va man tvungen att fasta på. För nu vill jag ha ett svar på varför man standingt är sjuk, sitter ju bara hemma och ruttnar upp pga att man alltid är sjuk. Är trött på det nu, blir ju arg på mig själv. så ska det fortsätta såhär så vet jag inte vad jag gör faktiskt. För det är väl inte meningen att man ska känna sig som man är 80 år när man är snart 19... Ständigt trött, ständig värk och sjuk minst 1-2 gånger i månaden..
Men ska inte gnälla mer nu ;) ska ta och ställa mig och diska och kanske lyssna på lite musik sen vika lite kläder och efter det får det nog bli ett varmt bad. Känns förkänat vid dehär laget. Ha en trevlig kväll så hörs vi när vi hörs.
Pusspuss
brorsan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0