jaha se där ja.

Sitter hemma och tar igen mig lite har precis fått upp mina efterlängtade hyllor på väggen.
Så ser på när små bröderna spelar NHL 11. Sen har jag varit hos doktorn idag och kollat upp vad som är fel hals och urinproverna visade negatift men på ett annt prov där dom typ kollar "infektions värde" så såg det inte så ljust ut. Man ska i normala fall ligga mellan 1-8 men jag låg på 18 :S Så det innebar ju helt enkelt penicillin för min del i 10 dagar... Sen att ta det lugnt och dricka mycket vatten eller något.
Sen så har jag ju tid den 11 som jag skulle ta massa andra prover å se varför man är som man är men passade på att ta dom idag när jag ändå va där och så får jag svar då den 11 istället :P Om alla provsvar kommit tillbaka för vissa skickas till Karlstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0