Hellojj : )

Står på jobbet och gäör inte så mycket det är ganska lugnt idag och det kan man ju nästan förstå lite. Stackars granne ;) ( Nogre)
Men men livet går väl vidare även därifrån. Ikväll blire kräftor med älsklingen, jonny , tine, christian och stina kanske någon mer med det märks. inte för att jag äter kräftor men kan ju alltid va med som ett sällskap och kolla på när dom andra gluffsar i sig. Igår efter jobbet så va jag en snabbis hos käre Petrus och tog en kaffe kopp och kollade på Buster :9 Deras nya familjemedlem. En liten blandis på nio veckor. och så hämtade jag baksätena till 740in om jag nu sätter i dom, det får vi se. Och efter jag hade vore där så akte jag och hämtade upp Belin : ) Så köpte vi lite gottigottgott och såg poå Rango :D Den va rolig. Se värd tycker jag iaf :) 
Där Johnny Depp spelar huvudrollen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0