Äntligen klar..

Hejsan bloggen, sitter hos käre svärmor just nu och är precis klar med Historian så nu har jag skickat iväg den till Lars. Hoppas att det duger bara haha.
Sen så drog jag och Ida iväg och tränade förut, och vi träffade på Malin Albertsson på gymmet med så hon var med och tränade en stund i en sal som vi lånade på gymmet och körde lite fritt som boxning, pilates och step =)
Så det känns i ben och armar nu när man är klar. Undrar om jag orkar gå alla trappor upp sen ( sex trappor ), när jag kommer hem. ;P Det märks.
Jajja imorgon ska jag åka till Karlstad och hämta upp brorsan på tågstationen =) Sen blir det väl stan och vidare till Glava. Ska besikta min bil imorgon med :S hoppas att det går bra nu bara.. Men men går den igenom med blanka papper blir jag nog fan chockad haha :P
Nu kommer det lite bilder på hundarnabus som ni inte sett än kanske ;) Enjoy.
Baloo <3
Fillan <3
Baloo <3
Fillan och Käre lille bror ( Alex)
Dom ser litt små trötta ut båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0