Tjollahopp.

Tja tja bloggen ; )
Sitter framför tven och har precis kommit hem från Charlottenberg, har varit där med Malin och Petra :p
Det va kul så tack för det flickor ;) Idag har det väl annars inte hänt så mycket mer har varit i skolan och haft HV hela dagen så fortsatte på mitt lilla grejj haha Håller på med att göra min lägenhet i miniform typ som ett dockhus fast ändå inte :p
Jaja Imorgon är det äntligen fredag så blir det antagligen lugnt med Petra och Malin typ taco och film, sen kanske vi drar ner till hamnen och kikar in på kalaset som är där och hälsar Grattis till dom som fyller. Så får det bli kalas på Lördag istället.
jo tänkte visa mitt lilla projekt som jag gör på webdesigen.
Detta är min hemsida som jag bygger på. En sida om Fillan. Syns inge bra men det var det som gick att få med.
Bilden jag har på Fillan under texten " varmt välkommna till mitt lilla krypin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0