Morrn morrn.

GOd morgon,
Sitter vid matbordet och käkar lite frukost. Idag är det Idrott och HV som står på skolschemat, Börjar klockan kvart i evla så det är soooft.
Nu är det inte heller länge kvar i skolan :D för nu till veckan har jag lov sen när jag kommer tillbaka vecka 10 så går jag till v:12 ut sen vecka 13 börjar min praktik som jag gör i 7 veckor och sen väntas bulgarien den åttonde veckan. Blir borta en vecka och när jag kommer hem är det bara några dagar kvar till studenten :D
Ska bli så jävla sköönt.
Bara att jag börjar få lite panik nu för har massa som måste fixas som balklänning utspringningsklänning. nya kläder till bulgarien. Aa å lite till bredvid som att komma i form men får aldrig tummen ur rava för å palla mig ner till gymmet så den biten får jag helt enkelt skylla mig själv.
Och nu får det faktiskt vara nog med snöande och minus grader
tycker jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0