God morgon Onsdag!

Morrn morrn ! Sitter och kollar runt lite efter "Jul" recept :) För eftersom alla andra julbakar nu så blev jag med lite sugen på det. Är ingen preson som jämt brukar att baka men kan ju alltid ge det ett försök. Hittat ett recept på Gräddkola med choklad topping som såg jätte goda ut så det hade jag tänk mig att baka idag. Sen kanske några lussebullar eller något sånt :)  Men innan jag kollar vidare så ska jag gå och kleta i lite ricinolja i håret och sen käka lite frulle :p

Bilden är från i sommras när jag var och hälsade på mammas nykomling. Miley :)

Är inne och lånar älsklingens dator så har inga bilder på den så denna bild fick jag hämta från Facebook ;)

Ha en trevlig fortsättning på dagen // Puss Tine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0