Full rulle !

Tjenna!

Sitter hemma i soffan nu och kollar på O.C och slappar lite innan jag ska dra igång med städningen. Idag har  jag varit på Stan med Malin och handlat lite julklappar men hann inte med så många för mamma ringde och sa att hon var i stan så då blev vi med henne och köpte kycklingsallad sen så drog vi hem till mig och åt tillsammans jag mamma och malin :) Men hon stannade inte så länge för hon skulle med brorsan på Lidel. Och Malin skulle hem till sin Pojkvän så körde henne dit och sen hämtade jag upp Baloo hos svärmor. Och tog en promenad med honom. Och sitter jag här och försöker hitta mitt minne till mobilen så jag kan föra över lite bilder och kollar på O.C då :)

Så nu ska jag ta och leta vidare och sen städa innan älsklingen kommer hem <3

Puss på er ha en fortsatt trevlig dag ;) // Tine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0