Äntligen !

God kväll :) 

Förförsta gången idag som man verkligen kan sitta i soffan och luta sig tillbaka och kolla på tven och bara slappa. Har haft fullt upp idag med. Har varit på AF ( Arbetsförmedningen) Sen va jag och köpte färg och grejer och efter det så drog jag ut till Glava där mamma bor. Och färgade och klippte håret på henne, Var på tiden nu. De va ju ett tag sen vi gjorde de sist och då gjorde jag en helt make over på mamma med hårfärgning, klippning och sminkning :) Men idag hoppade vi sminket. Och hon blev lika nöjd och glad idag som sist :) Sen blev det bråttom hem för att hinna inom affären och köpa dom sista sakarna som behövdes till maten. Och så var klockan sex och det var dags för att börja tvätta kläder. Sen medans första maskinen var i gång så passade jag på att laga mat. Så nu när tvätten är klar( nästan klar måste vikas in med)  och maten börjar lägga sig till rätta i magen så sitter jag bara här och slappar och inväntar älsklingen som snart ska komma hem från jobbet :)

Puss på er och hoppas alla ni andra får en dunder kväll ;)


Bild från min Student ! Och på bilden är jag och min lilla syster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0