What a day .

Heejsan bloggen =)
Sitter helt utslagen i soffan och glor på tv. Men ska snart försöka samla ork till att laga lite mat och plugga teori.
Idag har jag varit i skolan och har inte gjort så jätte mycket fortsatt på min köksö och varit med en kompis på akuten som slant in med fingret i klyvsågen när hon skulle sätta dit ett stopp. Så stackars henne så nålrädd som hon är va hon tvungen att sy 3 styng. Men hon klarade bra ;p Ja sen efter skolan så drog jag och tränade och sen blev det en snabbis på stan med Malin. :)
Mysig bild ^^
Men har suddat ut den lite ;)

Kommentarer
Postat av: AKP

Underbart! Det är PRECIS det jag vill att folk ska göra!! =)

Hejja Hejja!

Nu drar jag och tränar =)

vinka

2010-09-23 @ 19:03:15
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0