Underbar kväll ♥

God kväll bloggen.
Har nu lagt mig till rätta i sängen och kollar på Skånefruar.
Ikväll har jag bara gotta mig framför tven. Först så såg jag på Sex and the city 2 som ni redan kanske vet. Aa men iaf Älsklingen va med och såg den med mig :) Det va jätte mysigt. Behövde det verkligen. inte många pojkvänner skulle jag tro som ser en sån film med sin tjej. Jo iaf sen så när den va slut så gick han ut i garaget och jag kurrade ner mig i täcket med en kvälls macka med salami och mjölk och kollade på Idol. Fillan va också med och snarkade på ett hörn haha. Sen under reklamerna hann jag även med att skriva ner lite mått på köksön. :p så nu känns allt mycket bättre. Kan somna in med ett leende på läpparna.
Denna bilden är tagen vid kusten i Brighton.
Det är den kusten vi besökte när vi var i England =)
Och det är jag och älsklingen på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0