tröttast.se

Usch och blää vad jag är trött. Igår/natt va jag på akuten pga att jag fick så enormt ont i ryggen, Men lixom efter 4 timmars väntan utan hjälp så tappar man tålamodet så fråga efter en ny värktablett eftersom den första inte hjälpte. Som jag kunde ta med mig hem för pallade inte vänta mer. Så fick iaf med mig ett storpiller heter det så ? Och det tog jag i natt när jag kom hem och idag har jag varit helt tom i hela huvudet. Är trött som fan. Värken har jag kvar men inte lika illa som den va igår. så min dag har bestått av soffliggande orkar inte göra någonting.
-.- Passade på att försöka läsa lite teori men håll på att somna i boken hehe. Nu sitter jag fortfarande i soffan och väntar på O som jag väntat på i snart 4 timmar kanske, lite mer eller mindre. Och kollar runt på internet lite med och är enormt sugen på att sätta i löshår. är så tråkigt med kort hår. Har ju lixom ingen frisyr eftersom jag försöker få det växa ut så vill inte direkt klippa av mig det heller.. Ja herregud vilka problem man har haha eller inte.
Gick inte att lägga upp någon bild... suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0