Shopaholic?!

Hejheej :)
Idag har jag varit på skolan och tagit skolkort :P haha Ska bli spännande och se hur misslyckat årets kort blir.
Jo men sen då så drog jag och malin och åt Pizza för vi va såå hungriga ;p men ska nog aldrig mer äta pizza och sen träna efter. Det va ju precis det vi gjorde haha och aldrig mer säger jag bara. Men men vi lever. Kände mig lite nyttigare efter en timmes träning. Efter det så gick vi på stan en snabbis och kollade runt lite. Men typiskt mig då så orkade jag inte hålla mig utan fann en jätte fin klocka som jag fick hundra kronor rabatt på. Som jag bara va tvungen att ha. :O Så skulle nästan tro att jag är en liten Shopaholic.. Men nu ska jag vänta !! Det är ju tjejkväll på Centre den 22 oktober så ska spara tills de. Får se hur det går  ;p
Dagens köp ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0