It hurts !

God kväll Bloggen :)
Har precis krypit ner i sängen med fillan och kollar lite på tv :)
Olof har åkt till stan för att ragga på fjortisar med sina polare haha :P Men hade ingen lust att bli med eftersom jag
jobbar helg. Och det känns verkligen att jag stått upp hela dagen har så jävla ont i benen så jag tror nästan att det är på gränsen att jag kapar av dom. Borde ju egentligen ha inlägg i skorna så att jag inte ska få så ont men är dålig på det ;O Så får väl helt enkelt skylla mig själv.. Fick även schemat för Oktober idag så kommer att jobba tre helger den månaden. :) Så kommer få in lite mer pengar i november hihiii. Känns bra.
Nej ni alla läsare mer än så hade jag inte nu ;p
Ni får har en trevlig kväll och sov gott ^^
I love the way you smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0