God morgon.

Hejsan Hejsan.
Ja nu sitter man här ännu en morgon och kollar på Vakna med the voice. Och har precis ätit en banan till frukost.
Idag är det ju fredag ;p för er som missat det haha. Känns som en bra dag idag, Kanske har något med att jag fick prata med min käre bror i telefon igår :D Och sen så ska jag ner till honom på söndag och hälsa på honom.
Känns riktigt bra. Ja men iaf så hinner jag inte skriva mycket mer än såhär. För ska springa upp och borsta tänderna och sedan gå ut mot bussen. Gör heldag i skolan idag.. Men det är ju sista skoldagen för den här veckan. Och Nästa vecka och några framöver kommer jag att vara ledig på Måndagar :p så får en dag extra helg :)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0