Tjejkväll

God morgon bloggen.
Idag är det ju lördag och jag är ledig :D känns helt underbar. Jo skrev ju inget torsdag för kände inte för det. Men nej inget körkort än... Men igår så va det ju tjejkväll i challa på centre så va där med Lisa Jossi och Evelina =) Det va jätte trevligt. Fick köpt ny vinterjack ( skit nöjd med den) sen nya uggs och ett par skor till. Fast lite mer finare kanske. korta stövlar. Sen köpte jag en ny tröja och linne + en sådära " rund" halsduk. Ja va mer än så va de jo en hårfärg och tre par nya trosor sen tror ja det inte va mer :P
Idag har jag planerat att läsa lite teori. Ska göra nytt prov på torsdag. Och då hoppas jag innerligt att det går bra. gör det inte det så är det väl bara att göra om igen.
♥Fick bli en bild på kära syster idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0