Min lediga måndag...

Har spenderats på detta vis:
Gick upp typ vid tio och kollade på film :) Sen ville olof ha med mig till Challa så blev med dit och fann två tröjor som jag såklart köpte hehe men det va ju rea. Sen så typ åkte vi till mamma och hämtade fillan och for hem med fillan + två till hundar ( Boppan och Sara) aa iaf så lagade vi mat kyckling och potatisgratäng =) Hihii sen så va älsklingen snäll och gick igenom säkerhetskontrollen på bilen med mig efter som det är riktigt nära uppkörning nu. Och imorgon så Malin få gå igenom den igen med mig :)
Ja det va väl allt för denna stund ;) ska försöka läsa lite teori nu så måste lägga på ett kol =)
Saknar det långa håret.. :( Får bli snart igen hihii

Kommentarer
Postat av: elin

Lycka till!!! :)

2010-10-18 @ 11:46:10
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0