känns fan bra !

God kväll bloggen ;P
Har precis läst lite teori, ska ju ha teoriprov imorgon i karlstad=) Och just nu känns det bara så himla bra. Känns som om jag kommer sätta detta nu så himla peppad! Sen så har jag idag lärt fillan ett nytt trick. Nu kan hon även Rulla runt haha. Duktig min lilla babygirl.<3
Ja och sen då så kommer ju boppan ( mammas yngsta bulldog) att åka till allingsås  imorgon.. Och se om hon är lämplig att få valpar och är hon det så kommer hon bli borta länge... :( Lilla damphunden en riktig ögonsten måste jag säga. Hon kan verkligen muntra upp en asså när man är lite depp. Älskar hennes personlighet.
Ja men det var allt för idag. Hör av mig imorgon om hur allt gått ;) så önska mig lycka till nu pusspuss
<--Boppan - wanda-->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0