kvälls bloggande

God kväll..
Sitter i soffan och har precis käkat en banan :P Är as trött men ska försöka hålla mig vaken ett tag till. För ska se på Ung & bortskämd om en halv timme. Idag blev det inget body age test. Det kommer ske på Måndag istället.
Så vad gjorde jag på första mötet idag?? Jo jag och min " tränare" la upp ett  tränings schema. Vad jag ska träna och hur jag ska träna. Blir mycket mage , ben och armar och såklart rumpa. Och efter att ha haft ett uppehåll så känns det när man väl har börjat igen. Men det va skönt, känns bra att börja träna igen och denna gången på allvar. För ska komma i from till studenten och studentresan.
Så man slipper se ut som ett dallerberg.
Fick bli en bild på mig och siss.
Inte helt ny men inte för gammal heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0