Nu börjar jag bli nöjd med bloggen.


God kväll. 
Just nu befinner jag mig hos min mor och styvfar. 
Lånar derar internet eftersom vi inte har något hemma än. 
Så nu har jag lyckats blir klar med bloggen förtillfället i alla fall. 
Imorgon ska jag nog börja packa inför Englandresan.. Måste vara i tid så jag vet att jag får med mig allt nödvändigt ^^ 
Ska bli kul att få åka dit, det är ett ställe som jag har velat åka till länge. Så det ska bli intressant. 
Fredagen är det tänk att vi ska kolla runt lite. Lördagen ska vi på bröllopskalas. Sedan resten av veckan ska vi utforska England. Vi kommer bo i fahrman tror jag att det heter. Det ska ligga en bit utanför London så vi kommer självklart att åka dit :) handla lite och så. kommer vara borta mellan den 5-11. 
Men dags att kila. Ha en trevlig kväll. Hejdå

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0