Fråga :)

Har du någon gång skickat fel när du ska smsa.  ? ;D
     här har vi några pinsamma sms som skickats fel.

Till: Mamma
Sms: Är så jävla kåt nu skulle villka slicka av din bullfitta om och om igen!! ;)
Svar: Men Calle vad är det för jävla skit du skickar antar att det är till din tjej! Du har nämligen skickat det till din mamma!! 

Förklaring: Var till flickvännen !!! Men kom till mamma istället ! Var så jävla pinsamt!!!!

Till: Brorsan
Sms: Såg dig inatt när du sov, så jäkla het du var asså! Vet inte om du märkte men avsugningen tog mig till en helt annan nivå! Mjaaauu på dig Sexy!
Svar: Driver du med Mig?! Fan vad äcklig du är!

Förklaring: Skulle skicka till pojkvännen men hamnade hos brorsan... Så pinsamt, fick skämmas ett bra tag!

Till: Syster
Sms: Såg dig inatt när du sov ... fan va het du är!
Svar: Är du full eller?

Förklaring: Skulle skicka till en tjej jag hade varit och tältat med,fast de råka komma till min syster som tyckte att de va lite mysko.

Till: Joakim
Sms: Är det konstigt att tänka på killar när man runkar? Hade en underbar dröm om Joakim, och när jag vaknade hade jag rejält stånd.. Kom sedan två gånger i sträck. Tror du jag är bi? /:
Svar: Haha , är det mig du snackar om? Du gör mig faktiskt lite småkåt ibland. Kom över så kan vi ha lite kul? ;) 

Förklaring: Smset skulle komma till en tjejkompis, men antar att jag fortfarande tänkte på Jocke när jag skickade. Blev förvånad över svaret, men gjorde som han sa. Han har nu varit min kk i tre veckor. :D




Ni kan gå in och kolla på felsms.com om ni vill läsa fler. Det är skit kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0